Jag överlevde idag också

Jobbet är nu avklarat och jag överlevde denna gången också.

Vad har då hänt ikväll?
Jo, jag har:
* insett att jag är bra på att sitta och göra ingenting - om jag har papper och penna...
* fått ryck på adam tensta, eller snarare djn, då hans låt kom inte mindre än fyra gånger
* längtat efter att själv få gå ut och festa
* inte haft en enda minnesvärd gäst, vilket har sina för- och nackdelar
* kommit på lite spännande idéer - vad det innebär får ni kanske veta senare ;)
* kollat klockan minst 711 gånger
* gått plus för en gångs skull
* längtat hem efter sängen
* o tänkt på pengarna...

Jag har alltså hittat hem till sängen och tänkte därför avsluta även denna dagen med att dejta kommissarie Barnaby och hans Midsommer innan jag somnar. Måste se till att vara laddad inför morgondagen då det väntas nya upptåg tillsammans med Sara. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Emil

när får man veta dina innersta tankar? eller ideer

2008-07-03 @ 20:02:12
URL: http://fmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0