Paradise hotell - vilka minnen!

Det är fredagkväll och jag sitter hemma. Emil är på jobbet. Jag zappade runt lite och fastnade på tv400 där de visar repriser av Paradise Hotel. Olinda och gänget springer alltså runt på min teveapparat just nu.

Vilka minnen det finns till detta program. Det var inte många själar i ID03B som inte hade koll på vad som hände på hotellet. Gregory var nog favoriten för de flesta. Sen var givetvis många av killarna fascinerade över tjejerna som hade varit med i Slitz. Allt snack om Paradise och deras pakter hit och dit ledde till slut till att klassen började spela Paradise Poker. Spelet där pakter var ett måste, lite tur var bra och ha och det var värdelöst att vinna utlägget...

Det var tider det! Jag saknar er alla i ID03B. Vad gör ni nu för tiden???

Kommentarer
Postat av: PM

ja det va tider det;) skulle vi kanske börja med igen =)

2008-07-12 @ 15:38:02
Postat av: Victoria

Oh shit Olinda... det var tider det hahahaha :D

2008-07-15 @ 11:28:38
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0