Känner mig lite som en jojo

Idag är det dags för mig att ta tåget till Växjö igen. Jag har ju varit i Kalmar i hela tre dagar...
Imorgon är det dags att ta tag i sommarjobbet ordentligt. Ska faktiskt bli skönt att komma igång. Som student är det en brist på pengar som gör att jag och min sambo kommer att fara som en jojo i sommar. På onsdag är det nämligen dags att åka tillbaka till Kalmar för att jobba här onsdag, fredag och lördag. Söndagen bär det av till Växjö för jobb och lördagen efter det jobbar jag i Kalmar. Jojo? Javisst...

Men under de timmar som kommer tillbringas mellan Växjö och Kalmar gäller det väl att tänka på pengarna.

Kommentarer
Postat av: Emil

nästa vecka också sen lugnar det ner sig en aning. plus lite mer tid med dig iaf =)

2008-06-28 @ 15:23:14
URL: http://fmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0