Lördagkväll o helt slut

Klockan 10.00 idag var det dags. Att jobba i Växjö igen.
Det blev en lång o jobbig dag - men den var faktiskt riktigt rolig...

Några konstaterande gjordes:
* Det folk provade mest var bikini - och regnkläder (man började undra vad det var för väder utanför)
* Folk blir hysteriska av rean. Ett nedsatt märkesplagg blir folk exalterade av - oavsett hur det ser ut...
* Det räcker inte med den långa modellen av shorts - folk måste ha 3/4 dels byxor

Efter jobbet var jag helt slut. Benen och fötterna värker fortfarande men huvudvärken försvann åtminstone efter att jag hade sovit en stund efter jobbet. Sen ägnades en stund åt att prata skit med några poddlar (ibland saknar man gymnasietiden). Nu har jag förlorat i monopol för andra kvällen i rad och funderar därmed på om jag inte ska dra mig tillbaka och läsa lite i min bok...

Visst är det kul med helg ibland?!

Emil - det är fruktansvärt tomt här utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0