Tid för sig själv

Ibland är det skönt att bara vara själv.
Ta det lugnt och göra vad man vill.

Men nu börjar det bli lite långtråkigt
Det finns inte mycket att göra vid den här tiden på dygnet. Repriserna har börjat rulla överallt. Till och med repris på kvällens semifinal - för den har man ju nästan hunnit glömma?! Vore i och för sig kul att se om de har lyckats få ihop det så att de kan visa hela matchen denna gången...

Försöker just nu att underhålla mig själv med lite poker, lite annat spelande på datorn och Jay Leno. Det är inte världens roligaste sysselsättningar men åtminstone roligare än mina andra valmöjligheter - städa och diska.

Hade velat göra något som jag kunde överraska Emil med när han kommer hem från jobbet men kommer inte på vad som kan passa. Vet själv hur lagom pigg jag brukar vara när jag kommer hem mitt i natten. Kanske inte riktigt upplagd för överraskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0